YOU
Agendabeheer
Afspraken inplannen, verzetten, annuleren en bevestigen.
E-mailbeheer
Mailbox opschonen, ordenen, bijhouden en beantwoorden.
Telefoonbeheer
Telefoon aannemen, bericht noteren en terugkoppelen.
Documentenbeheer
Documenten opschonen, ordenen en bijhouden (zowel digitaal als op papier).
Reizen
Vergaderruimtes, restaurants, vluchten, hotels, huurauto’s, etc. onderzoeken en boeken.
Privé zakenHerinneren aan belangrijke data (verjaardagen, huwelijken, etc.), versturen van verjaardags-/kerstkaarten, bestellen van cadeau’s/bloemen/etc.
YOUR BUSINESS
Klantenservice
Berichten en vragen beantwoorden via telefoon, e-mail, social media, website, etc.
Relatiebeheer
Klant- en leveranciersgegevens invoeren, wijzigen en beheren.
Archivering/documentenbeheer
Documenten opschonen, ordenen en bijhouden (zowel digitaal als op papier).
Orderverwerking
Orders invoeren en verwerken.
Kantoorartikelen
Kantoorartikelen bestellen.
YOUR COMMUNICATION
Social media
Facebook, Instagram en LinkedIn beheren en basis content maken.
Nieuwsbrieven
Nieuwsbrieven opstellen en versturen.
Teksten
Teksten controleren en verbeteren.
Relatiegeschenken
Relatiegeschenken bestellen en versturen.
Drukwerk
Drukwerk bestellen.
Website
Website up to date houden, (her-)schrijven en wijzigen.
Referenties en/of FAQ’s plaatsen en bijhouden.
YOUR FINANCE
Offertes
Offertes opstellen en versturen.
Facturen
Facturen opstellen en versturen.
Herinneringen
Herinneringen opstellen en versturen.
Aanmaningen
Aanmaningen opstellen en versturen.
Debiteurenbeheer
Debiteuren contacteren.
Gedeeltelijke of gehele boekhouding
Indien gewenst is het ook mogelijk om je boekhouding gedeeltelijk of geheel uit handen te geven.